Intel sitova karta a Trustix

Peter Surda surda na shurdix.com
Středa Září 28 20:41:01 CEST 2005

On Wed, 28 Sep 2005 19:36:34 +0200 Marek_Olsavský <orsm na centrum.cz> wrote:

>integrovanou sitovou kartu Intel, ktera se mi pri lspci hlasila jako
>"27dc Intel Corp. Ethernet" (zhruba citovano, ted u toho PC nesedim). Z
>dmesg jsem vycetl problem s prerusenim a adresou tohoto integrovaneho
>zarizeni (bohuzel v biosu desky jsem se nedostal k tomu, abych mohl tyto
>hodnoty zjistit, nebo nastavit).
Mal som velmi podobny problem na jednom AMD64 (doska Asus A8N-SLI Deluxe,
onboard karta s modulom forcedeth), a kupodivu s jadrom 2.6 to ide v pohode.
Skus teda ten trustix 3.0 a zisti, preco nebootuje, mozno je to zle napalene.

S pozdravom,
Peter

--
http://www.shurdix.org - Linux distribution for routers and firewalls