Intel sitova karta a Trustix

MaReK Olšavský orsm na centrum.cz
Čtvrtek Září 29 07:10:01 CEST 2005

Peter Surda napsal(a):

> Mal som velmi podobny problem na jednom AMD64 (doska Asus A8N-SLI Deluxe,
> onboard karta s modulom forcedeth), a kupodivu s jadrom 2.6 to ide v pohode.
> Skus teda ten trustix 3.0 a zisti, preco nebootuje, mozno je to zle napalene.
^^^Tak ten nabootuje, byt jen na studenem pocitaci, asi je nejaka
podivna ta cd-rom ... Ono i kdyz jsem chtel vedet, co v tom je a poustel
jsem na tom slax, jsem narazil na stejny problem. Dela mi trochu
problemy, ze se tvari jako nainstalovany, ale odmita bootovat z HDD
(Disk je SATA Raptor). To delam pravdepodobne chybu ja...
	S pozdravem a diky za rady
		MaReK