implementace VoIP brany

Vaclav Stepan stepan na kmlinux.fjfi.cvut.cz
Čtvrtek Září 29 13:01:47 CEST 2005

On Fri, Sep 23, 2005 at 09:50:27AM +0200, Vladimir Dvorak wrote:

> No, take jsem se pousmal, kdyz mi bylo receno, ze jich muze byt take
> kolem 20-ti. :-)

> Tyto adaptery lze potom nejak sparovat s Asterisk branou ? Predstavuji
> si, ze pres nejake webove rozhrani nakonfiguruji tyto SIP adaptery tak,
> aby pouzivaly Asterisk jako svoji gateway ?

Adapter s analogovym telefonem se chovaji podobne jako nativni VoIP telefon,
takze ano, muzete pouzit Asterisk jako ustrednu. Tipl bych si, ze to
je asi nejlevnejsi na port (Sipura 2100 se dvema nezavislymi porty
pro analogovy telefon).
Mozna by stalo za zvazeni, jestli tam mate analogovou ustrednu,
tak kupovat HW jen na propojeni s ni a pouze pak z analogove ustredny smerovat
provoz pres ni a Asterisk.

Otazka je kam :-)

Podivejte se na telefonujeme.com - najdete tam jak seznamy VoIP poskytovatelu,
tak spoustu diskusi ke konkretnim VoIP zarizenim (ale typicky prave spis
telefonum a adapterum).

Vaclav Stepan