rozdilna velikost oddilu - reiser4 vs. reiserfs

luc xxlucas na seznam.cz
Pátek Září 30 14:10:21 CEST 2005

Dne pátek 30 září 2005 13:37 Jan Houstek napsal(a):

> Jeden duvod je v ruznem pojeti toho, co to je vlastne GB, jestli 2^30
> B, 10^9 B, nebo neco mezi jako napr. 2^10 * 10^6 B (takto pocita
> kapacitu ATA disku Maxtor).
>
> Druhy duvod je v tom, ze surova kapacita disku a volne misto na
> filesystemu se lisi o rezii filesystemu -- misto na ulozeni inodes,
> superblocku, zurnalu, zarovnavani na cele bloky atd.
>
> -- Honza Houstek

jo to je mi jasne ....prave jsem dosel na to , ze reiser4 ma 5% pro
"vlastni potrebu"

aneb original od cloveka z namesys  ....

This is because reiser uses 5% of disk space for internal use - which
is no problem since reiser saves that 5% easily since it stores files
much more efficient.

--
luc
Linux 2.6.12-12mdk-i686-up-4GB Intel(R) Pentium(R) M processor 2.00GHz