Zkusenosti s neznackovymi naplnemi do Epson CX5200?

Vlada Macek tuttle na sandbox.cz
Neděle Duben 2 13:21:01 CEST 2006

Koupil jsem multifunkcni inkoustovku s oddelenymi naplnemi a tesil jsem
se, blb, jak usetrim, ze budu vymenovat naplne podle potreby.

Dopada to tak, ze kadinky se vyprazdnuji skoro naraz, takze stejne
pokazdy zaplatim tak patnact stovek za vsechny. Tiskarna ma kadinky
oddeleny od tiskovych hlav a je to ten druh, kdy kdyz zaschne inkoust v
tiskovych hlavach nebo se pouzije inkoust nevhodny, muzu do servisu,
pripadne to rovnou cely zahodit (u jinych tiskaren se s inkoustem udajne
vymenuji i trysky).

Uzasny na tom je to, ze se zaroven MUSI tisknout, aby k tomu zaschnuti
nedoslo. Uz mam ritual, ze jednou za 1-2 tydny vytisknu maly barevny
ornament, ktery procvici vsechny trysky. To mi doporucil chlapik v
prazskem servisu, kdyz jsem si ten kram po zarucni oprave odvazel.

Tiskarna navic odmita tisknout v pripade, ze je byt jedina kadinka
prazdna nebo chybi. Tusim, ze tvrdej, ze duvod je chlazeni trysek.

Mate-li jako ja naivni predstavu, ze budete doma tisknout pohodlne
fotky, tak na to rychle zapomente. Navstevujte fotolaby ve meste, kde
vam za dnes uz smesnou cenu vytisknou fotku v doma nedosazitelne kvalite
na profi tiskarne za smesnou cenu. Domu si kupte repasovany laser za par
stovek.

Dotaz:

Odvazil jste se nekdo do tohoto druhu tiskarny poridit inkoust odjinud
(refill), vcetne asi nutneho zakoupeni oblbovaciho strojku na
preprogramovani cipu namontovaneho na kadinky? Zajimaly by me zkusenosti
po delsi dobe, zda to tiskarna prezila, vystup je uchazejici a znacka a
prodejce toho inkoustu. Diky!

Dekuju!

Dotaz 2 (linuxovy):

Jak lze nejlepe zprovoznit skener v Linuxu na tomto Epsonu? Doted
skenuju ve VMWaru pomoci nejakeho maleho TWAIN ovladace od Epsonu (vubec
neni potreba instalovat ty mnohasetmegove pitomosti z CD).

--

\//\/\
(Sometimes credited as 1494 F8DD 6379 4CD7 E7E3 1FC9 D750 4243 1F05 9424.)

 [ When you find a virus in mail from me, then I intended to infect you, ]
 [ since I use SW that is not distributing malware w/o my knowledge.     ]