Yenta_socket problem (objavenie zdroja problemu): uz mam dojem ako keby som sa bavil sam zo sebou :-(

zz zz na zz-indigo.homeunix.org
Neděle Duben 2 20:51:56 CEST 2006

Slavek Banko wrote:
> Kdysi jsem na jednom notebooku řešil problém se síťovou kartou v PCMCIA -
> když byl mimo dok, fungovala, když byl v doku, nefungovala. Při bádání
> jsem zjistil, že problém nebyl v kartě, ale v tom, jaký rozsah iomem při
> startu dostal PCMCIA řadič jako takový. Při doku dostal rozsah, na kterém
> prostě nefungoval správně. Když jsem v konfiguraci pcmcia tento rozsah
> vyhradil (exclude), dostal PCMCIA řadič jiný rozsah a karta rázem
> fungovala bez komplikací.
>
> Nemůže se jednat o podobný problém?

je podobny ale i ini:
pcmcia = ISA
Cardbus = PCI

a cardbus karty sa po pripojeni ovjavia na pci zberznici (cardbus
kontroler sa tavri ako pci-pci bridge) bohuzial tento moj z touto kartou
na mojom NTB robi to ze karte neda resources (irq, io, mem) takze cez
direct pristup sa dostanem ku konfiguracnim registrom ale karta ieje
pripojena do PCI :-( a ziadne nastavenia nepomahaju.

Yenta_socket pozna len 4 nastavenia:
overide_bios: ignoruje resource z BIOSU
pwr_irq: vypne irq pocas zapinania karty (ked karta po zapnuti spravi
IRQ burku)
isa_probe: nastavenie pre pcmcia karty (kontroluje irq pre pcmcia nie
cardbus karty)
disable_clockrun: toto som nejak nepochopil ma sa to pouzit ked karta
nefunguje poriadne.

takzer pre man su zaujumave disable_clockrun a overide_bios ani jedna ci
ich kombinacia nefunguje. jedine co nechjapem a nejak som nemohol najst
ktore cislo co znamena pre overide_bios lebo to jedine je uinit ostatne
su len bool