Zkusenosti s neznackovymi naplnemi do Epson CX5200?

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pondělí Duben 3 01:26:39 CEST 2006

Vlada Macek wrote:
> [...]
Jeziiisi lidi, proc kupujete inkoustovy Epsony? :-)
Jsou dve moznosti, jak se tomuhle vyhnout.
1) Koupit si poradnou tiskarnu, napriklad Canon s oddelenymy barvami. Tam
jde totiz hlava s tryskami jednoduse vyjmout a ponorit do nadobky s
destilovanou vodou. Naopak naplne se zaspuntuji a ulozi do chladnicky nekam
dolu k zelenine. Takze po 3 mesicich pouze nechate tiskovou hlavu oschnout,
nastrkate vsechno do tiskarny a jedete.

2) Koupit si barevnou laserovku, ta tyhle problemy nema a dokonce tisk na ni
vyjde po 3 letech levneji, kdyz se zapocita cena naplni a cena tiskarny.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz