Zkusenosti s neznackovymi naplnemi do Epson CX5200?

Ludvík Vlček l.vlcek na noel-plus.cz
Pondělí Duben 3 07:31:14 CEST 2006

Vlada Macek napsal(a):
> Dotaz:
>
> Odvazil jste se nekdo do tohoto druhu tiskarny poridit inkoust odjinud
> (refill), vcetne asi nutneho zakoupeni oblbovaciho strojku na
> preprogramovani cipu namontovaneho na kadinky? Zajimaly by me zkusenosti
> po delsi dobe, zda to tiskarna prezila, vystup je uchazejici a znacka a
> prodejce toho inkoustu. Diky!

No, jen fefill kit jsem nekupoval, ale cele naplne od  jineho vyrobce mi
v tom chodily dobre.
Bohuzel me potkala ta neprijemnost, ze mi zaschly tiskove hlavy...
> Dekuju!
>
> Dotaz 2 (linuxovy):
>
> Jak lze nejlepe zprovoznit skener v Linuxu na tomto Epsonu? Doted
> skenuju ve VMWaru pomoci nejakeho maleho TWAIN ovladace od Epsonu (vubec
> neni potreba instalovat ty mnohasetmegove pitomosti z CD).

To byla docela sranda...
Jelikoz pouzivam Gentoo, sahnul jsme si az na dno.
:-)
1.mit funcni USB subsystem, vcetne prislusne podpory v jadre
2.je prakticke mit instalovanou utilitku lsusb. Ta vypise, zda je nejake
USB zarizeni pripojene a "prozradi" jeho magicka cisla, nebo jak se to
nazyva v dokumentaci.
3.pro epson jsem pouzil backend EPKOWA, podrobnosti na linux-sane, (nebo
podobne)
no,
myslim, ze se lze nechat inspirovat dokumentaci na gentoo.org/docs je
docela dobry postup...

preji hodne uspechu.

L.V.
jezevec