lids a ip_forward

Katerina Bubenickova katerina.bubenickova na plbohnice.cz
Úterý Duben 4 10:38:31 CEST 2006

Dobry den,
instaluji fw, slackware, jadro 2.4.30 a lids 1.2.2.
nedokazu vyresit, aby mi pri startu nabehl ip_forward.

/sbin/lidsconf -A -o /proc/sys/net/ipv4/ip_forward      -j WRITE
/sbin/lidsconf -A -o CAP_SYS_ADMIN                      -j GRANT

Logy mlci, uz nikde zadna chybova hlaska, ale v /proc/sys/net/ip_forward nic
neni. Musim rucne vypnout lids na konzoli a spustit rc.ip_forward

Navic ted po tydennim zatezkavacim provozu se mi naboril filesystem
(reiserfs) tak, ze jsem musela pustit --rebuilt-tree.
  Nevite nekdo, co jsem zapomnela povolit, aby se zurnalovalo?
Nebo pricinou muze byt neco jineho nez lids?
Badblocks byl vporadu, na stroji bezi jen iptables, snort, swatch.

Diky
--Katerina Bubenickova