instalator v Linuxu

Martin Špirk martin.konference na seznam.cz
Středa Duben 5 11:39:00 CEST 2006

Dne st 5. dubna 2006 09:48 Zdenek Prchal napsal(a):
> [...]

Neco existuje. Neni to moc rozsirene, ale funguje to hezky. Bohuzel nevim co
to je a kde to roste, setkal jsem se s tim jen jako user a sice pri instalaci
hry Torcs (http://torcs.sourceforge.net) a jeste tusim neceho. Bohuzel tam
nikde nevidim co vlastne pouzivaji (mam nejake mlhave tuseni o pojmu Loki
instaler), ale dotazem do konference nebo na autora to jiste zjistite. Bezi
to v GUI (Gtk), ale mam dojem ze nejsou-li prihodne podminky tak se to spusti
i v CLI. Umi to user i system instalaci. Myslim, ze to ignoruje rpm ci jinou
systemovou databazi, takze to do systemu zanasi jistou nekonzistenci.

Jinak jsem si kdysi ulozil odkaz http://www.autopackage.org, ale uz nevim co
to umi/neumi.

Martin