instalator v Linuxu

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Středa Duben 5 16:43:34 CEST 2006

Zdenek Prchal wrote:

> Neco az tak uplne univerzalniho neni, castecne podle typu
> distribuce, obvykle .rpm nebo .deb balicek. No snad kazda
> vetsi distribuce ma uz dneska nejaky graficky instalator,
> ktery je pristupny i pro bezneho uzivatele (jen po nem
> bude chtit heslo roota, vse ostatni zaridi sam). Musis
> si jenom nejak rozumne ohlidat zavislosti toho balicku
> (napr. ze vyzaduje perl, ev. od nejake verze vys), aby
> ten nainstalovany program mohl fungovat.
A existuje nejaky SW pro vytvareni balicku, vcetne ohlidani zavislosti atd?
Nejlepe neco grafickeho, protoze kvuli programum, ktere budu poskytovat
zdarma se nechci ucit vytvaret balicky pro ruzne hlavni distribuce (rpm,
deb, cojavimjakyjeste).
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz