instalator v Linuxu

Martin Bajer hi na fict10n.net
Středa Duben 5 18:57:17 CEST 2006

On Wed, 2006-04-05 at 17:56 +0200, Libor Chocholaty wrote:

> A delsi/komplikovanejsi oznaceni byste po ruce nemel? :-)

Chtel jsem naznacit, ze Linux (jadro) nema s desktopem nic spolecneho.
Kdyz se me nekdo zepta co pouzivam tak mu odpovim: "GNU". ;-)

> Treba proto, ze v zadnem oficialnim repository neni.
> Jak proste mily Watsone.

 Rec byla o beznem uzivateli. Ten se spise ztrati v obrovskem mnozstvi
dostupnych programu. Pokud opravdu neco postrada, tak uz to neni bezny
uzivatel a mel by pozadat o pomoc roota / nekoho zkusenejsiho.

> A proc by balickovaci system nemel byt schopen udelat takovehle
> rozliseni? root muze vsechno, uzivatele jen programy do sveho domovskeho
> pripadne do /opt.

Otazka zni, proc by to mel delat ? Timto by se narusil jednotny,
prehledny, jednoduchy system.

> Co je na tom spatneho?
napr. nekym jiz zminovane protichudne az smysluprazdne pozadavky
puvodniho tazatele. GNU/Linux je proste jiny nez Windows.

--
Martin Bajer, http://fict10n.net/