Kouwell 571S Serial ATA řadič - problém s nabootováním systému

Slavek Banko slavek.banko na axis.cz
Středa Duben 5 20:11:31 CEST 2006

Pokud je nastaveno v BIOSu pořadí SCSI,C,A, pak je SATA disk biosem chápán
jako disk 0x80 a disk na interním řadiči jako 0x81. Podle toho musíte mít
nastaven zavaděč. Pokud disk na SATA připojen není, pak je disk na
interním řadiči jako 0x80, na což máte zavaděč připraven nyní.

Například v lilo.conf můžete lilo pomocí:
  disk=/dev/hda bios=0x81
  disk=/dev/sda bios=0x80
informovat o stavu, jak jsou disky biosem interpretovány.

Slávek