apache2 a mod_proxy

michal kraja - konference konference na kraja.net
Středa Duben 5 21:26:29 CEST 2006

Zdravim konferenci.
pred casem jsem se zde zminil o generovani php stranek s pripojenim k databazi a teoretickou moznosti snizit zatez tim, ze by se kazda dynamicka stranka generovala maximalne kazdych pet sekund a uzivatelum co by ji v tom meziintervalu otevreli by se zobrazilo pouze to, co se vygenerovalo uz nekomu pred nima. Mimo jine moznosti tu byla nadhozena varianta mod_proxy, ktera mi byla vysvetlena jako propojeni dvou apachu na jednom stroji ci nejak tak. Rozhodl jsem se, ze to nejak vyzkousim, pri patrani ve strejdovi googlovi jsem vsak nenasel neco, co by zvladl i clovek, ktery nema vynikajici znalosti s linuxem tak, aby to fungovalo. Nema tu nekdo nejakou osobni zkusenost, jak by bylo nejlepsi na to jit?

Diky za reakce.

KRAJA