apache2 a mod_proxy

Václav Štěpán w na linux.fjfi.cvut.cz
Čtvrtek Duben 6 20:59:34 CEST 2006

Dobre odpoledne,

ono - na tohle tezko odpovedet. Vsechna reseni tu vcelku padla -
jestli jsem to pochopil dobre, tak nejak nastavite zivotnost te
stranky (nejmin prace je asi vhodnymi HTTP hlavickami) a pak
Web serveru predradite nejakou reverzni proxy, treba Squid.
Pokud jde o to, jak rozbehnout Squid jako reverzni proxy...
...je k tomu v dokumentaci popis:
http://squid.visolve.com/squid/reverseproxy.htm

Koneckoncu - treba na ROOTu na tema reverzni proxy vysel clanek:
http://www.root.cz/clanky/reverzni-proxy/
(Tam to zrovna neni o Squidu :-))

Vaclav Stepan