return-path

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Čtvrtek Duben 6 10:42:18 CEST 2006

> No praveze to takhle po siti chodi. Ja to nevedel, zjistil jsem to az kdyz
> se vratil nedorucitelny mail rootovi a ne odesilateli. Ja tam poctive davam
> i "Reply-To: <...>", ale dotycny server na to evidentne nebral ohled.

A dobre delal, nedorucenky se MUSI posilat na adresu odesilatele obalky
(to je ta, kterou pak vidite jako Return-Path), rozhodne ne na nic z hlavicky.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
Homo homini lupus, frater fratri lupior, bohemus bohemo lupissimus.