return-path

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Čtvrtek Duben 6 04:56:24 CEST 2006

Pavel Kankovsky wrote:

> Primo: Jestli se tam objevuje <apache> takto bez domény, tak je někde
> něco špatně. Zejména jestli to takhle i chodí po síti.

No praveze to takhle po siti chodi. Ja to nevedel, zjistil jsem to az kdyz
se vratil nedorucitelny mail rootovi a ne odesilateli. Ja tam poctive davam
i "Reply-To: <...>", ale dotycny server na to evidentne nebral ohled.
Co mam kde hledat? V nastaveni sendmailu, PHP nebo Apache?
Ja proste PHP nemam rad :-) Kdybych to mohl napsat v Perlu, tak mi to delat
nebude. To mam overene.
Jenze zakaznik trval na PHP, no jo, je to moooda.

> Mám dojem, že jsem někde zahlédl, že se v PHP musí natvrdo nastavit, že
> se ta odesílací adresa předává jako parametr -f pro /usr/lib/sendmail.

Ted tam koukam a vidim tam tohle:
; For Unix only.  You may supply arguments as well (default:
'sendmail -t -i').
sendmail_path = /usr/sbin/sendmail -t

Mohlo by to byt ono? Bylo to zakomentovane.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz