WiFi na notebooku ASUS

garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk
Pátek Duben 7 19:48:05 CEST 2006

Jiří Čujdík <jiri.cujdik na seznam.cz> wrote:
> Notebook ASUS A6000 - A6U - obsahuje WiFi v základním vybavení. Ve Windows je
> ovladač označen jako "bcmwl5.sys" a "bcmwl.sys".
> Standardní ovladače v Mandriva Linuxu 2006 pro tuto WiFi jsem nenašel a ASUS
> mi je nechce (nehodlá, nebo nemůže) dodat.
> Potřebuji zprovoznit Wifi abych mohl rozchodit domácí síť. Prosím o radu.

ja mam dell x300 a mam tam rovnake ovladace - lspci tvrdi:
0000:02:04.0 Network controller: Broadcom Corporation BCM4306 802.11b/g Wireless LAN Controller (rev 02)

donedavna som uspesne pouzial ndiswrapper, ale od istej doby existuje
bcm43xx, s ktorym to tiez funguje (len instalacia bola trochu
zlozitejsia a nepodarilo sa mi uspokojivo rozbehat WEP)

| Radovan Garabík http://kassiopeia.juls.savba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |