WiFi na notebooku ASUS

Simon Brandejs simon na cesa.cz
Pondělí Duben 10 04:47:07 CEST 2006

Jiří Čujdík <jiri.cujdik na seznam.cz> wrote:

> ja mam dell x300 a mam tam rovnake ovladace - lspci tvrdi:
> 0000:02:04.0 Network controller: Broadcom Corporation BCM4306 802.11b/g Wireless LAN Controller (rev 02)

0000:02:02.0 Network controller: Broadcom Corporation BCM4306 802.11b/g Wireless LAN Controller (rev 03)
tusim se ji taky rika Dell TrueMobile -))) ale to bez zaruky -))

> donedavna som uspesne pouzial ndiswrapper, ale od istej doby existuje
> bcm43xx, s ktorym to tiez funguje (len instalacia bola trochu
> zlozitejsia a nepodarilo sa mi uspokojivo rozbehat WEP)

takteze pouzivam ndiswrapper ... necmene jak ctu Jaderné noviny - 29. 3. 2006
http://www.abclinuxu.cz/clanky/jaderne-noviny/jaderne-noviny-29.-3.-2006
z dnesniho rana tak cituji

   Byl přidán reverse-engineered [rozluštěn z binárky] ovladač Broadcom 43xx.
   Tím pádem se seznam Linuxem podporovaných bezdrátových síťových karet
   znatelně rozrostl.

a tudiz je hen-ten bazmek soucasti vanilkoveho jadra ...

aneb psano pred momentem ...
#-------------------------------------------------
nice -20
cd /usr/src/kernel/linux-2.6.16.2/
cp ../linux-2.6.16/./config ./
make oldconfig
make
-)))

timto i dekuji na adresu -> Robert Krátký .. za priima ctive a hlavne uzitecne info -))

toz tak
simon

PS:  tak po ranu nad horkou czokoladou dumaam
<joke>
 vanila kernel ... to jako ze nejni DSM pozitivni ???
</joke>