Routovani v siti

Oqak node.ch na centrum.cz
Sobota Duben 8 14:00:57 CEST 2006

> Nevim jestli mate nejaky specialni duvody pro dva routery. Sam mam na
> nekolika mistech vice LAN a resim to jednim routerem s n+1 sitovkama, kde
> n je samozrejme pocet LAN. Pak jen staci nastavit zcela standardni
> routovani a aby na sebe nevideli, staci pouze zakazat forward mezi
> jednotlivymi eth zarizenimi s vyjimkou toho, ktere jde do inetu...
>
> Rudiik

Diky za tip. To je taky reseni, jenze tobych se musel naucit, jak se
ovladaji VLAN (+ zakazat forward mezi temi porty VLAN - routerem je WL500gx
s podporou VLAN na 4 porty, tj. standardni LAN rozhrani nejde pridat) a to
je pro me rychlejsi koupit router, nebot to ji jistejsi a rychlejsi a
standardnejsi reseni  :-/

Ma-li prelouskane www.candelatech.com/~greear/vlan/howto.html tak si necham
poradit, no trochu se toho bojim.