FC5 a zvukovka M-Audio Revo 5.1

Libor Chocholaty libor na mts.cz
Neděle Duben 9 23:14:33 CEST 2006

Ahoj,

Marne se snazim spravne nastavit zvukovani kombinace FC5 (hlavne KDE) a
zanovni M-Audio Revolution 5.1 (VIA Envy24GT) modul snd_ice1724.

Potize:

   1. nefunguje master volume, jdou stelovat jen levy a pravy zvlast
   2. mikrofon je slyset do repraku a nejde to vypnout (nevim jak, viz 4)
   3. v mixeru (Kmix) se mi objevuji podivne napisy: v sekcich output a
      input je sest krat 'DAC' a 'Multi Track Peak'
      a v sekci Switches jsou ruzne komboboxy ala IEC958: PCM Out,
      Deemphasis Off, H/W: PCM Out.
   4. pokud pouziju alsamizer, tak tamjsou napisy jeste zahadnejsi a
      nejdou zadny hejblatka ztisit (Mute)

Cetl jsem si navod na www.alsa-project.org, ale prijde mi to prilis
low-level. Hodil by se mi nejakej user-friendly navod.
Podle Documentation/sound/alsa/ControlNames.txt by se mely hejblatka
jmenovat docela normalne, ale nevim kde udelali inzenyri z NDR chybu, ze
se neobjevuji.

Libor