FC5 a zvukovka M-Audio Revo 5.1

Tibor Zenis gzenis na gmail.com
Pondělí Duben 10 11:33:17 CEST 2006

Ahoj,
On 4/9/06, Libor Chocholaty <libor na mts.cz> wrote:
> Ahoj,
>
> Marne se snazim spravne nastavit zvukovani kombinace FC5 (hlavne KDE) a
> zanovni M-Audio Revolution 5.1 (VIA Envy24GT) modul snd_ice1724.

z datazu nie je jasne, ci ma byt vystup stereo alebo 5.1, ak stereo,
vyskusaj pouzit aumix, hlasitost mikrofonu v reproduktoroch by sa mala
dat nastavit pomocou Mic, pripadne aj OGain. Obidva mozu byt stiahnute
na 0, uroven nahravania (vacsinou) ovlada IGain.
Ak aumix zafunguje, mozes naraz spustit alsamixer a aumix, a
vypozorovat mapovanie oss na alsa.

       Tibor

--
~~~~~