FC5 a zvukovka M-Audio Revo 5.1

Tibor Zenis gzenis na gmail.com
Pondělí Duben 10 13:01:29 CEST 2006

On 4/10/06, Libor Chocholaty <libor_ml1 na mts.cz> wrote:

> Ja zadne takove volby v mixeru nemam, ani Kmix ani alsamixer nic
Preto som radil pouzit aumix, co je oss mixer.
> takoveho neukazuji.
> >
> Tomu nerozumim. Jake mapovani? Podle me je pouzita ALSA, uz podle jmen
> pouzitych modulu.
Modul snd_mixer_oss emuluje oss mixer, teda mapuje oss Vol na alsa
Master, nieco omnoho zlozitejsie (napr. zmena nahravacieho vstupu v
oss (emulovanom) moze znamenat viacej zmien v alsa, ako to robi, je
vecou snd_mixer_oss). Oss je omnoho prehladnejsie ako alsa.

        Tibor

--
~~~~~
Tibor Zenis