FC5 a zvukovka M-Audio Revo 5.1

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Pondělí Duben 10 15:55:45 CEST 2006

Tibor Zenis wrote:

> Preto som radil pouzit aumix, co je oss mixer.

> Modul snd_mixer_oss emuluje oss mixer, teda mapuje oss Vol na alsa
> Master, nieco omnoho zlozitejsie (napr. zmena nahravacieho vstupu v
> oss (emulovanom) moze znamenat viacej zmien v alsa, ako to robi, je
> vecou snd_mixer_oss). Oss je omnoho prehladnejsie ako alsa.
Aha, zil jsem v domeni, ze OSS je obsolete a nikdo to uz nepodporuje.
Ted to nemuzu vyzkouset, protoze se jedna o muj domaci komp, takze az vecer.

Zaslechl jsem tu neco o tom, ze FC5 je pouzitelny desktop
out-of-the-box. Musim se priznat, ze konfigurace zvukovky me prilis
nenadchla. Sice zvukovala hned po instalaci, ale jako pouzitelny bych to
moc nenazval. :-(

Libor