FC5 a zvukovka M-Audio Revo 5.1

Ctirad Fertr phanatic na volny.cz
Pondělí Duben 10 23:44:46 CEST 2006

Dne pondělí 10 duben 2006 22:50 Libor Chocholaty napsal(a):
> Zdravim, tajne jsem doufal, ze se mi ozvete. :-)

A proč nenapíšte rovnou, já přece napoprvé hned lidem nenadávám ;)

> U Revolution 5.1 je pouzitej cip Envy24GT, kterej tech vstupu/vystupu ma
> daleko min. Ale driver je stejnej snd_ice1724.

Nemá. Ice1724 alias Envy24HT má opravdu 4 vstupy a 10 výstupů, které jsou v
tom mixéru všechny vidět a karta je opravdu má všechny někam připojené. Když
si spočítáte analog + S/PDIF, tak to opravdu vychází.

> Docela by me zajimalo, zda to pouziva tak malo lidi, nebo to nikoho
> nezajima... Komu bych mel napsat, aby se zacalo neco dit?

Alsa podporuje všehovšudy nějaké 4 karty na 1724 čipsetu, což je opravdu málo
(a to ještě dvě z nich jsou jedna a tatáž prodávaná jinou firmou a třetí teď
nově přibyla), takže jakýkoliv feedback bude zásadním přínosem.

> Ja zase zkousel Kubuntu a to mi po instalaci nikdy uz nenabootovalo,
> takze to mate podobny.

Kubuntu mi padlo na hubu (ze stejného důvodu jako FC5) naštěstí až po prvním
rebootu, kdy je základ nainstalovaný, takže nebyl problém doupravit a
dosintalovat pomocí apt. Bohužel breezy neviděl síťovku (nějaká novější
revize e1000, kterou umí až 2.6.15) a po upgrade na dapper pomocí slaxu a
chrootu mi to už taky nenajelo, tak jsem to vzdal a dal tam gentoo. A takhle
to dopadne vždycky, když si chci ušetřit čas použitím nějaké binární
distribuce. Nemají mě rádi nebo co.

Ctirad