FC5 a zvukovka M-Audio Revo 5.1

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Pondělí Duben 10 23:53:44 CEST 2006

Ctirad Fertr wrote:

> A proč nenapíšte rovnou, já přece napoprvé hned lidem nenadávám ;)

Protoze takhle jsem mel sanci slyset i jine napady. ;-)

> Nemá. Ice1724 alias Envy24HT má opravdu 4 vstupy a 10 výstupů, které jsou v
> tom mixéru všechny vidět a karta je opravdu má všechny někam připojené. Když
> si spočítáte analog + S/PDIF, tak to opravdu vychází.

Ma, moje karta ma cip VIA Envy24GT (ne HT ten maji jen Revo7.1).

> Alsa podporuje všehovšudy nějaké 4 karty na 1724 čipsetu, což je opravdu málo
> (a to ještě dvě z nich jsou jedna a tatáž prodávaná jinou firmou a třetí teď
> nově přibyla), takže jakýkoliv feedback bude zásadním přínosem.

OK, zkusim to. Kdyz nemuze Mohamed k hore, musi hora k Mohamedovi.
<povzech>Ach jo, ja uz nechci byt betatesterem a vyvojarem. Mam dost
kodovani v praci, doma si chci poslechnout trosku muziky a obcas pokecat
pres Skype.</povzdech>

Libor

> Kubuntu mi padlo na hubu (ze stejného důvodu jako FC5) naštěstí až po prvním
> rebootu, kdy je základ nainstalovaný, takže nebyl problém doupravit a
> dosintalovat pomocí apt. Bohužel breezy neviděl síťovku (nějaká novější
> revize e1000, kterou umí až 2.6.15) a po upgrade na dapper pomocí slaxu a
> chrootu mi to už taky nenajelo, tak jsem to vzdal a dal tam gentoo. A takhle
> to dopadne vždycky, když si chci ušetřit čas použitím nějaké binární
> distribuce. Nemají mě rádi nebo co.

Ja zatim (asi tri dny) jedu na FC5, ale skripe to.