DMS pro Linux

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Středa Duben 12 11:42:44 CEST 2006

On Wed, 12 Apr 2006 08:21:17 GMT, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek <PaJaSoft na FoNet.Cz> wrote:

>  	Pokud netrváte na tom, že to musí být systém označený nálepkou DMS,
>  pak se domnívám, že Subversion splňuje všechny body, které jste tady
>  uvedl... rovněž i nějaké bonusy navíc to má...

	To mě nenapadlo, pěkné. Teď mám ještě jeden zásadní dotaz - pokud je
dokument ve více kategoriích (adresářích) zaráz, dá se to nějak řešit? Třeba
pokud mám svodku z vedení, rád bych ji měl jak ve "svodky", tak "vedení", a
to navíc tak, aby to byl jeden jediný soubor, ale měl práva podle umístění.
(Sekretářka může zapisovat do svodek, ale nemůže do vedení.)

	Dále bych chtěl umět vyhledávat podle autora, podle oddělení, kde
dokument vzniknul apod. - prostě v metadatech. SVN mi přijde dobré pro
řešení vzájemného vyloučení, které není u dokumentů zase až tak kritické.
Ale umí to taky takovéto běžné DMS služby?

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860