DMS pro Linux

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Středa Duben 12 13:43:39 CEST 2006

xstodulk na fi.muni.cz@19.42.108.194.contactel.net <> wrote:
> 	To mě nenapadlo, pěkné. Teď mám ještě jeden zásadní
> dotaz - pokud je
> dokument ve více kategoriích (adresářích) zaráz, dá se to
> nějak řešit? Třeba
> pokud mám svodku z vedení, rád bych ji měl jak ve "svodky",
> tak "vedení", a
> to navíc tak, aby to byl jeden jediný soubor, ale měl práva
> podle umístění.
> (Sekretářka může zapisovat do svodek, ale nemůže do vedení.)

	Externí linky to sice umí, ale moc pohodlné to není (v budoucnu se
plánuje zlepšení) - používám to třeba na to, že trunk knihovny je
"nalinkován" na ruzné projekty, které to používají... ale spíše půjdu cestou
Mavenu...

> 	Dále bych chtěl umět vyhledávat podle autora, podle
> oddělení, kde
> dokument vzniknul apod. - prostě v metadatech. SVN mi přijde dobré pro
> řešení vzájemného vyloučení, které není u dokumentů zase až
> tak kritické.

	Můžete mít atributy jakékoli nad jakýmkoli objektem - tedy i
adresářem, jejich správu, nedej bože hledání atd. si však musíte dopracovat
sám...

> Ale umí to taky takovéto běžné DMS služby?

	Netuším, protože std. Document flow nepoužívám, tudíž nemám přehled.