doporucte AGP8x/4x grafiku

Jan Klugl jkluglNOSPAM na pikebo.cz
Středa Duben 12 16:12:05 CEST 2006

dobry den,
planuji upgrade pocitace, a jelikoz mi ve sledovani hw dost ujel vlak,
prosim o doporuceni AGP grafiky 8x/4x, ktera mi pojede v Linuxu co
nejuzasneji :) pripadne aspon nejake general guides typu Nebrat ATI
protoze problemy s drivery etc.

Mam Fedoru 5, kernel 2.6, xorg z distribuce;
Grafika by mela byt podporovana co mozna nejlepe, nemusi byt
nejvykonnejsi, pasivni chlazeni potesi, ale neni podminkou. Binarni
drivery od vendora mi nevadi, pokud to bude fungovat bez problemu.

Budu rad alespon za udani smeru ATI vs nVidia. Dle informaci co jsem
pohledal to vypada, ze s podporou u novejsich ATI ani nVidii nejsou
problemy, je to ale skutecne tak? I na jadre 2.6?

Diky za jakekoli hinty.