doporucte AGP8x/4x grafiku

Jan Krajdl j.krajdl na gmail.com
Středa Duben 12 18:05:52 CEST 2006

2006/4/12, Jan Klugl <jkluglNOSPAM na pikebo.cz>:
> dobry den,
> planuji upgrade pocitace, a jelikoz mi ve sledovani hw dost ujel vlak,
> prosim o doporuceni AGP grafiky 8x/4x, ktera mi pojede v Linuxu co
> nejuzasneji :) pripadne aspon nejake general guides typu Nebrat ATI
> protoze problemy s drivery etc.
>
> Mam Fedoru 5, kernel 2.6, xorg z distribuce;
> Grafika by mela byt podporovana co mozna nejlepe, nemusi byt
> nejvykonnejsi, pasivni chlazeni potesi, ale neni podminkou. Binarni
> drivery od vendora mi nevadi, pokud to bude fungovat bez problemu.

> [...]

Já budu teď za svůj názor asi umlácen, ale mně domu ATi nesmí už ani
kouknout. Měl jsem zkušennost s Radeonem 9550 (a to samé dělal 9600),
když se hádal s chipsetem na desce, drivery na Windows (ty Vás teda
asi nezajímaj, ale stejně) naprosto příšerný, prostě už nechci :) Doma
mám nVidii 6200, 128MB. Slabší, ale celkem za dobrou cenu, pasivní
chlazení, s driverama od nVidie mi jede na Linuxu naprosto
bezproblémově.

--
/ Kde nic neni, ani antivir nebere --> Linux \