FC5 a zvukovka M-Audio Revo 5.1

Ctirad Fertr phanatic na volny.cz
Středa Duben 12 19:39:37 CEST 2006

Dne pondělí 10 duben 2006 23:53 Libor Chocholaty napsal(a):

> Ma, moje karta ma cip VIA Envy24GT (ne HT ten maji jen Revo7.1).

Aha, já to považoval za překlep. Ono je to celkem jedno, GT patří do rodiny HT
(respektive 1724) je mezi nimi naprosto minimální rozdíl. HT umožňuje
připojit o jeden stereo převodník víc (sdílený s vestavěným S/PDIF).  To revo
5.1 má skutečně 8 kanálový DAC, poslední dva jsou použity na sluchátkový
výstup a hádám budou sdílené s kanály 1 a 2 (napojení na stejnou I2S
sběrnici). Pak je tam samozřejmě ještě S/PDIF výstup, který se pravděpodobně
chová jako další dva nezávislé výstupy. Myslím, že když si tohle uvědomíte,
tak ten záhadný mixér určitě "rozlousknete".

Ctirad