iptables a l7 filter

Premysl Hruby lin-konf na post.cz
Čtvrtek Duben 13 00:57:42 CEST 2006

Jan Krajdl wrote:
> Zdravim konferu.
> Pokoušim se rozběhnout na jednom routeru (upravenej Debian) l7 filter
> (http://l7-filter.sourceforge.net) pro iptables. Jádro by mělo být
> patchnutý, vše snad OK, ale nemůžu přidat pravidlo... Respektive při
> pokusu o přidání takovéhleho pravidla:
> iptables -t mangle -A POSTROUTING -m layer7 --l7proto http
>
> dostanu tutu hlášku:
> iptables: Too many levels of symbolic links
>
> Vůbec nějak netuším, co má ta chyba znamenat. Napoví mi někdo? Popř.
> jak lze toto překonat?
>
> Předem díky.

> [...]

Nekde mate zacykleny symbolicky link. Videl bych to bud na dotyctny
jaderny modul, nebo modul iptables. Zkuste nejdrive rucne zavest jaderny
modul (pokud jiz zaveden neni) pokud se nepovede (zkousejte prez
modprobe), je chyba zde. V opacnem pripade je chyba v modulu iptables.

Potom zkontrolujte, jestli se nekde v ceste k modulu nevyskytuje
'spatny' link.

-Ph