iptables a l7 filter

Jan Krajdl j.krajdl na gmail.com
Čtvrtek Duben 13 13:25:28 CEST 2006

> Nekde mate zacykleny symbolicky link. Videl bych to bud na dotyctny
> jaderny modul, nebo modul iptables. Zkuste nejdrive rucne zavest jaderny
> modul (pokud jiz zaveden neni) pokud se nepovede (zkousejte prez
> modprobe), je chyba zde. V opacnem pripade je chyba v modulu iptables.
>
> Potom zkontrolujte, jestli se nekde v ceste k modulu nevyskytuje
> 'spatny' link.

Tak první moje blbost. iptables zavedený jsou a jinak i fungujou, ale
neměl jsem zavedený moduly pro samotný l7. Takže jsem ručně nahodil
moduly ipt_conntrack, ipt_account, ipt_layer7 (ty jsou uvedeny v
dokumentaci k l7). Všechno proběhlo v pořádku, moduly se nahodili, ale
při přidání pravidla do iptables to píše stále stejnou chybu :(

--
/ Kde nic neni, ani antivir nebere --> Linux \