Padajici server

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Čtvrtek Duben 13 11:30:44 CEST 2006

Katerina Bubenickova wrote:
> Pak jsem pridala k 512Mb pameti jeste 256Mb a nasadila ho naostro.

> kernel: memory.c:100: bad pmd 01000000
> memtest bezel celou noc a nenasel zadnou chybu, od te doby zadna podobna hlaska v syslogu neni

jaky memtest?

Ja jsem treba pri svych nedavnych problemech pustil "memtest" z baliku
snad "memtester" (nebo naopak) a nechal jsem jim testovat 2/3 RAM mnoho
hodin. Vse bez chyby. Uveril jsem, az do dalsiho padu. Pak jsem stroj
odstavil a pustil memtest86+ a ted behem kratke chvile nasel chyby v
oblasti, kam ten "memtest" nemohl, protoze tam sedel kernel...

>   Unable to handle kernel paging request at virtual address ...
> Spustila jsem kompilaci jadra (ktera mi uz pred pul rokem
> probehla spravne).
> Po make dep jsem uz nemohla spustit zadny program,

nechci delat mazaka, ale tohle vsechno zni jako zpusobene tou pridanou RAM.

> Poradite mi neco?

okamzite vymontovat tech 256 MB pridane RAM. A neverit nicemu na disku,
vsechno muze byt zrejme naborene.

Petr