filesystem ext3 a diakritika

Jan Kunder jan.kunder na gmail.com
Čtvrtek Duben 13 20:01:43 CEST 2006

OK, dik.

1)
Mne skor ide o jednorazovy prenos cca 100GB s diakritikou v nazvoch -
vacsinou DOC, XLS ...
Takze ake ine riesenie pouzit?
Ako to ZIPnem a nasledne rozbalim na ftpcku - bude to OK?

2)
Ako za jazdy (da sa vobec?) zmenit NLS(# Native Language Support)?

3)
Ako prepinat SK a US klavesnicu v konzole?
(Nieco typu ALT+CTRL+F1=3Deng;; ALT+CTRL+F2=3DSVK v DOSe)
Alebo si spustim nejaky prikaz - len co, ako, kde nakonfigurovat?

D. pekne

--
Jan Kunder