transparentni smtp proxy

Peter Surda surda na shurdix.com
Sobota Duben 15 18:35:54 CEST 2006

On Fr, 14.04.2006, 23:59, Petr Balᚠwrote:
> Ja bohuzel v praxi na timeout po DATA narazil.
> qmail, qmail-scanner, clamav, spamc a mail cca 20 MB rozeslany kolegum
> ve firme (asi 15 lidi). klient Outlook 2003. A ten Outlook se ten mail
> snazil poslat znova a znova az do zaplneni disku na serveru.
Pri aspe.smtp sa nejake zaplenie disku stat nemoze, hlavne preto, lebo
data sa na filesystem ukladaju len pocas doby oscanovania a potom ho stade
nezavisle od odpovede zmaze. Ak pride k timeoutu ako ho popisujes, client
dropne spojenie a v tom momente ho dropne aj proxy, server uvidi neuplny
transfer dat, do logov napise nieco ako "connection lost" a mejl sa
rozplynie. Trochu to samozrejme plytva tvojou linkou ale co uz s otlakom
spravis.

aspe.smtp je od zaciatku dizajnovany ako proxy a nie ako server.
Servrovske funkcie ako napr. spooling, procesovanie to/from, DNS lookupy
atd vobec nema. Ked ho niekto chce pouzit ako server (neredirektnute
spojenie) tak spojenie odmietne.

> --
> Petr Baláš - petr.balas at gmail dot com
S pozdravom,
Peter

--
http://www.shurdix.org - Linux distribution for routers and firewalls