software pro "social network analysis"

Dan Barta barta.kon na seznam.cz
Středa Duben 19 15:28:45 CEST 2006

Nakreslim body mimo jakykoliv souradny system sveta

A B

   C D

propojim je useckama

A-B
|-B
| |\
| C D
| | |

a useckam i bodum dam vlastnosti do tabulky (tabulkovy procesor)
1 A cerny dulezity
2 B cerny needulezity
3 B modry needulezity
4 C modry veledulezity

  a mohu vlastnostem prirazovat napr. velikost, barvu typ symbolu, smer
sipek.

Vyhody: rychla prizpusobivost pri zmene vlastnosti
Nevyhody: pracne a neflexibilni pri zmene (vytvareni) systemu (polohy
primek a bodu)

y.e.