za odvoz :)

Středa Duben 19 18:53:58 CEST 2006

Petr Klima <tosuja na post.cz> wrote:

> Digrafie - využívání dvou písmen pro znázornění jedné hlásky.
> Dysgrafie - porucha psaní, která postihuje grafickou stránku písemného
> projevu

myslel som tu "diusgrafiu" o ktorej pisal pan zz, akurvat mi stade vypadlo
'u'...

> Takze, Herr Uhlar, co na to Vas spellchecker?

myslim ze netrpim disgrafiou, dysgrafiou ani diusgrafiou, takze robim ovela
menej gramatickych chyb, takze som zatial nepovazoval za potrebne
spellchecker pouzivat.

Ak vsak niekto vie, ze taky problem ma, iste nebude zly napad spellchecker
pouzit, aby svoj problem aspon trochu korigoval. Rovnako ako ten, kto zle
vidi, pouziva okuliare.

Suhlasite, pan Klima?

- Holmes, what kind of school did you study to be a detective?
- Elementary, Watson.