za odvoz :)

Středa Duben 19 18:58:55 CEST 2006

Petr Tomasek <tomasek na etf.cuni.cz> wrote:
> Lieber Herr Gott!
>
> Zase jeden pravopisofasista! Dete uz do /dev/null!
>
> A k dys/dis-grafii: z kontextu bylo naprosto jasne, co mel
> pisatel na mysli, tak prestante vsickni prudit!

V tomto pripade azda ano, nie je to vsak pravidlom.

Ja sa na nete stykam s takymi prejavmi ignorancie pravopisu, ze spolu s
pouzivanim slangu, h4x0rstiny a roznych nareci vyzneju tak, ze byva tazke az
nemozne pochopit vyznam.

Z toho dovodu zvyknem chapat ludi, ktori trvaju na spravnom pravopise,
pokial to je mozne. To, ze niekto ich dovody nepozna alebo nechape, este
neznamena ze tie dovody neexistuju, ani ze ten, kto tie dovody ma, je idiot.

$.02
Linux - It's now safe to turn on your computer.
Linux - Teraz mozete pocitac bez obav zapnut.