HP desktop jako linux server kvuli mrznoucimu nonamu

Vlada Macek tuttle na sandbox.cz
Čtvrtek Duben 20 15:53:38 CEST 2006

Petr Janda wrote:

> Tri hodiny jsou malo, to chce 3 dny.

Dekuji za dosavadni reakce.

Vidim, ze tu nekdo ma zkusenosti s onlinovym memtestem. Bylo by
problematicke ten mrznouci server odstavit, proto jsem zatim zvolil
tento memtest, ktery ho nema plne pod kontrolou, masina i nadale bezi.

Spustil jsem ho takto:

# memtest all 100 -l

Tedy aby si vzal vsechnu pamet, co muze. Vypis z "ps u":

root 12223 40.3 50.8 264432 262312 pts/12 RNL+ Apr19 572:58 memtest all
100 -l

Server ma dva pametove moduly po 256M. V nejhorsim pripade se IMHO
testuje jeden cely modul a z druheho jen zdibinek. Ma tohle testovani
vubec cenu?

BTW, doufam, ze kolega CzTony mel na mysli, ze CRC mu podelavaly ty
RAMetove moduly a ne bezici proces memtest. :-)

--

\//\/\
(Sometimes credited as 1494 F8DD 6379 4CD7 E7E3 1FC9 D750 4243 1F05 9424.)

 [ When you find a virus in mail from me, then I intended to infect you, ]
 [ since I use SW that is not distributing malware w/o my knowledge.     ]