HP desktop jako linux server kvuli mrznoucimu nonamu

Martin Marek martin.m.888 na gmail.com
Čtvrtek Duben 20 16:11:16 CEST 2006

U mě to nebyla RAMka, ale procesor. Mršilo to archívy jako Vám nebo mi to padalo. Bylo to také HPčko. Vím to tutově neboť jsem to
vyřešil náhodou a to tak, že jsem měl HP XU a nějaké novější HPčko, typ z hlavy nevím, ale přendal jsem procesor z počítače, kde to
padalo do toho trochu novějšího a restartoval mašinu a hned při bootu hlásil BIOS, že je vadný procesor. Byl jsem takový koumák, že
jsem vzal ten druhý procesor, dal ho do toho HP XU, všechno pak fachalo naprosto v pohodě.

M.