Jak na usinani desktopoveho PC?

Martin Bodlak bodlak na email.cz
Čtvrtek Duben 20 18:20:17 CEST 2006

Zdravim vsechny pritomne.

Rad bych u sveho desktopoveho PC (v soucasne dobe FC4) zprovoznil usinani na specialni klavesu na klavesnici. Obcas potrebuji odejit na hodinku dve a nechce se mi to vypinat, boot prece jenom chvili trva.

Nastudoval jsem teorii ACPI, klavesnic, diky dual bootu a windows vim ze to proste jde udelat, ale po tom vsem cteni jsem tam, kde na zacatku. S klavesou bych si rady vedel (resp. GNOME by si vedelo rady), ale nevim, co a jak nastavit v souvislosti s ACPI.

Vim, ze to v zavislosti na nastaveni v BIOSu umi suspend to RAM, ale nejak se mi to uz neumi tou stejnou klavesou vzbudit :-( tj. musim udelat reset a vse jest v tahu... samo jsem zkousel bez rozdelanych dokumentu dulezitosti jedna plus :-)
A ve Windows bez nastavovani cehokoliv funguje vse jak ma.

Tedy se ptam, nevite o nejakem poradnem ale pritom pochopitelnem popisu dane problematiky? Pokud mozno co nejvice se blizici kombinaci "desktop PC, FC4, klavesnice Genius s jednim extra tlacitkem na uspani PC"...

Dekuji predem a preji hezke jaro.
Martin