Jak na usinani desktopoveho PC?

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pátek Duben 21 00:02:48 CEST 2006

Martin Bodlak píše v Čt 20. 04. 2006 v 18:20 +0200:
> Vim, ze to v zavislosti na nastaveni v BIOSu umi suspend to RAM, ale
> nejak se mi to uz neumi tou stejnou klavesou vzbudit :-( tj. musim
> udelat reset a vse jest v tahu...

a je to urcite ten spravny suspend to RAM? A mozna i neco behem toho
suspendu vytuhlo... Treba ovladac graficke karty? Mi to tak delavalo.

> Tedy se ptam, nevite o nejakem poradnem ale pritom pochopitelnem
> popisu dane problematiky?

Popisu jste uz nastudoval asi dost. Ja jsem se tomu venoval leta, a az
tohle jaro mi to zacalo celkem samo fungovat. Musel jsem sice ustoupit z
AGP u binarnich ovladacu nvidie, ale jinak to s kernelem 2.6.15 a
patchnutym 1.0-8178 ovladacem nvidie uz nechtelo zadne dalsi zmeny,
upravy ci triky: proste jen zavolam skript hibernate a je to.

BTW, pri suspend to RAM obvykle blika nejaka dioda na case. Pak se to da
i probudit (nesmi to ovsem pri probouzeni vytuhnout, na to je prave
potreba ten duraz u binarni nvidie).

Petr