HP desktop jako linux server kvuli mrznoucimu nonamu

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Čtvrtek Duben 20 23:55:58 CEST 2006

Vlada Macek píše v Čt 20. 04. 2006 v 15:53 +0200:

> Dekuji za dosavadni reakce.
>
> Vidim, ze tu nekdo ma zkusenosti s onlinovym memtestem. Bylo by
> problematicke ten mrznouci server odstavit, proto jsem zatim zvolil
> tento memtest, ktery ho nema plne pod kontrolou, masina i nadale bezi.
>
> Spustil jsem ho takto:
>
> # memtest all 100 -l
>
> Tedy aby si vzal vsechnu pamet, co muze. Vypis z "ps u":
>
> root 12223 40.3 50.8 264432 262312 pts/12 RNL+ Apr19 572:58 memtest all
> 100 -l
>
> Server ma dva pametove moduly po 256M. V nejhorsim pripade se IMHO
> [...]

Asi nectete konferenci pravidelne. Neni to ani 3 tydny, kdy jsem
postupoval stejne a pak jsem sem akorat napsal, ze to cenu nema.
Memtest86 odhalil chyby prave v miste, kam se linuxovy memtest za behu
nedostal, protoze tam sedel kernel.

Petr