nagios a dodatecna upozorneni na selhani sluzby, pokud padla mimo notification_period

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Čtvrtek Duben 20 17:48:40 CEST 2006

oldfrog wrote:
> Dobry den vespolek,
>
> pouzivam Nagios na hlidani dostupnosti sluzeb.
> Notifikace si nechavam posilat jen ve dne.
>
> Chtel bych dostat notifikaci o selhani sluzby,
> pokud tato spadla v noci a rano neni stale
> dostupna. Tedy aby byla notifikace znovu
> poslana. A protoze se jedna o SMS, libilo by
> se mi zaroven, aby byla poslana pouze jednou.
>
> Chci se zeptat zda to takto nekomu funguje
> s jakou verzi nagiosu a za pouziti jakeho
> nastaveni.

Nepouzivam sice Nagios, ale vlastni skript, ovsem to co chcete mi punguje
perfektne. Reseni je jednoduche:
na noc vypinam mobil a ona ta SMS dorazi rano sama, kdyz mobil zapnu :-)
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz