nagios a dodatecna upozorneni na selhani sluzby, pokud padla mimo notification_period

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Duben 20 19:57:02 CEST 2006

On Thu, 20 Apr 2006, oldfrog wrote:

> Chtel bych dostat notifikaci o selhani sluzby,
> pokud tato spadla v noci a rano neni stale
> dostupna. Tedy aby byla notifikace znovu
> poslana. A protoze se jedna o SMS, libilo by
> se mi zaroven, aby byla poslana pouze jednou.

Vidim to spis na skript, upravit si ten oznamovac aby to psal nekam do
adresare, nechat to testovat 24h a skriptem v urcenych intervalech
kontrolovat co pribylo/ubylo a posilat SMS s informaci..