instalace X bez X

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pátek Duben 21 00:33:08 CEST 2006

Potreboval bych poradit se zdanlive nesmyslnym pozadavkem. Chtel bych si na
svem linuxovem serveru, kde nejsou instalovana Xka do Perlu doinstalovat
modul Tk. Kdyz se mi konecne podarilo najit archivni verzi tk-800, ktera
memu perlu 5.6.1 vyhovuje, instalace skonci na hlasce, ze nelze nalezt X,
protoze nelze nalezt knihovnu libX11so.6.2. Jenze ja ji na disku mam a to v
adresari /usr/X11R6/lib.
Take to neco blaboli, ze v adresari /usr/X11R6/include nenasel nejake
informace. To je ovsem pravda, protoze adresar sice existuje, ale nic v nem
neni a ja nevim, co by tam tak melo byt.
Nemate nekdo tuseni, co tomu perlu jeste chybi? Popripade mohu dodat
kompletni hlasku CPAN modulu, na ktere skonci.
Nechce se mi na server instalovat cela Xka a domnivam se, ze to pro Perl
pujde nejak obejit.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz