instalace X bez X

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Pátek Duben 21 07:52:30 CEST 2006

Rozlišujte Xserver a knihovny umožňující běh X aplikacím. Jsou to dvě na
sobě nezávislé věci, že na desktopu bývají současně obě, je jen shoda
okolností :-) Vám stačí nainstalovat pro běh Xkového programu
nainstalovat knihovny, pro kompilaci tohoto programu ještě navíc
vývojové knihovny. Neuvedl jste distribuci, takže konkrétní jméno
balíčku vám neřeknu. Jméno bude končit -dev nebo -devel.
La'd"a