Re: Jak na usinani desktopoveho PC?

Martin Bodlak bodlak na email.cz
Pátek Duben 21 07:50:46 CEST 2006

Za prve, diky za reakci.

> a je to urcite ten spravny suspend to RAM? A mozna i neco behem toho
> suspendu vytuhlo... Treba ovladac graficke karty? Mi to tak delavalo.

Jestli je to ten spravny, to netusim... nevim, ceho se mam chytit.

> Popisu jste uz nastudoval asi dost. Ja jsem se tomu venoval leta, a az
> tohle jaro mi to zacalo celkem samo fungovat. Musel jsem sice ustoupit z
> AGP u binarnich ovladacu nvidie, ale jinak to s kernelem 2.6.15 a
> patchnutym 1.0-8178 ovladacem nvidie uz nechtelo zadne dalsi zmeny,
> upravy ci triky: proste jen zavolam skript hibernate a je to.
>
> BTW, pri suspend to RAM obvykle blika nejaka dioda na case. Pak se to da
> i probudit (nesmi to ovsem pri probouzeni vytuhnout, na to je prave
> potreba ten duraz u binarni nvidie).

Tak to jsme asi doma. Mam kartu od nvidie a pouzivam jejich ovladac (i kdyz jako RPM z repository livna... pro FC4).
Svetylko blikalo, coz o to, taky jsem se zaradoval, ze to facha :-) a pak nic :-(
No ale to vsechno znamena, ze bych mohl zkusit ten defaultni ovladac pro nvidiu z Xu (brrr, to asi ne...) nebo radeji vypnout v parametrech to co vy.
Tim patchnutym ovladacem myslite skutecne nejake opatchovani kvuli usinani?

No nvidiu si asi uz nekoupim, to je jasne :-)

Diky, Martin