Debian testing po reinstallu nenabehne

rstrade rstrade na volny.cz
Pátek Duben 21 09:52:58 CEST 2006

pouzil jsem net installer pro i386, jadro mi vypisuje 2.6.15-1.486. Taky
 me napadlo, zda je to spravne jadro. No, jeste zkusim po instalaci
zmenit jadro - ale nevim, zda to pomuze. System nabehne i po prvnim
restartu, ale po dokonceni instalace, updatu, apod. to spadne. Kdyby
to bylo jadrem, tak by to nenabehlo vubec.